Наша команда

Алла Василенко

Алла Василенко

Засновниця

Одного дня я зіткнулася з проблемою вибору садочку для власної дитини, тому було прийняте рішення створення власного дитячого простору, де буде все комфортне і безпечне для дітей.

Так, 4 жовтня 2015 року ми відкрили свої двері для малюків.

Пройшло 7 років, мій Тимофій вже виріс і пішов до школи, але все ще з теплом згадує дитячий садочок, у нього тут багато друзів і він вже відчуває себе в ролі вихователя.
Це показує мені, що я рухаюся в правильному напрямку та готова далі працювати над розвитком наших дітей і комфортом батьків, які шукають доброзичливий і безпечний простір для розвитку власної дитини, так, як я колись. 

Вікторія Мейстер

Вікторія Мейстер

Головний Педагог, педагог з англійської мови

Робота з дітьми дає мені можливість пізнати їх чарівний світ, який я знаходжу просто дивовижним, спостерігати як дитина розкриває себе і свої творчі здібності. Дуже важливо бути не просто педагогом, а стати другом для дитини, бути щирим і відвертим. І все це відбувається в атмосфері доброзичливості і поваги до дитини.
Аліна Лавріненко

Аліна Лавріненко

Педагог

«Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення». Багато років працюю з дітьми та не уявляє себе в іншій професії. У мене є своє педагогічне кредо: працювати з дітьми та для дітей. Дитячий світ набагато цікавіший, безмежний, ніж… світ дорослого. Кожен день бачучи радісні, веселі, допитливі очі дітей, я сама забуваю всі свої проблеми! Адже, що може бути краще, ніж щодня повертатися в дитинство!
Ольга Мейстер

Ольга Мейстер

Педагог

Працюючи зі своїм маленькими учнями, навчаючи їх, розвиваючи їх здібності, завжди щиро радію їхнім успіхам. Застосування на наших заняттях кращих, сучасних і ефективних методик дає можливість дітям мимоволі запам'ятовувати і активно використовувати всі отримані знання та навички.
Майя Радченко

Майя Радченко

Логопед

Логопед-корекційний педагог з великим досвідом корекційної роботи з мовними порушеннями як:
- дислалія;
- Дизартрія;
- Загальні недорозвинення мови;

Працюю за напрямками:
- обстеження усного та письмового мовлення;
- розвиток лексичних уявлень;
- формування правильного звуковимови і введення звуків;
- розвиток дрібної і загальної моторики;
- розвиток мовного дихання;