
Алла Василенко
Засновниця
Одного дня я зіткнулася з проблемою вибору садочку для власної дитини, тому було прийняте рішення створення власного дитячого простору, де буде все комфортне і безпечне для дітей.
Так, 4 жовтня 2015 року ми відкрили свої двері для малюків.
Пройшло 7 років, мій Тимофій вже виріс і пішов до школи, але все ще з теплом згадує дитячий садочок, у нього тут багато друзів і він вже відчуває себе в ролі вихователя.
Це показує мені, що я рухаюся в правильному напрямку та готова далі працювати над розвитком наших дітей і комфортом батьків, які шукають доброзичливий і безпечний простір для розвитку власної дитини, так, як я колись.
Так, 4 жовтня 2015 року ми відкрили свої двері для малюків.
Пройшло 7 років, мій Тимофій вже виріс і пішов до школи, але все ще з теплом згадує дитячий садочок, у нього тут багато друзів і він вже відчуває себе в ролі вихователя.
Це показує мені, що я рухаюся в правильному напрямку та готова далі працювати над розвитком наших дітей і комфортом батьків, які шукають доброзичливий і безпечний простір для розвитку власної дитини, так, як я колись.

Вікторія Мейстер
Головний Педагог
Робота з дітьми дає мені можливість пізнати їх чарівний світ, який я знаходжу просто дивовижним, спостерігати як дитина розкриває себе і свої творчі здібності. Дуже важливо бути не просто педагогом, а стати другом для дитини, бути щирим і відвертим. І все це відбувається в атмосфері доброзичливості і поваги до дитини.

Аліна Лавріненко
Педагог
«Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення».
Багато років працюю з дітьми та не уявляє себе в іншій професії.
У мене є своє педагогічне кредо: працювати з дітьми та для дітей.
Дитячий світ набагато цікавіший, безмежний, ніж… світ дорослого.
Кожен день бачучи радісні, веселі, допитливі очі дітей, я сама забуваю всі свої проблеми!
Адже, що може бути краще, ніж щодня повертатися в дитинство!

Анна Воловник
Педагог з англійської мови
Я педагог з англійської мови. Працюючи зі своїм маленькими учнями, навчаючи їх англійської мови, розвиваючи їх здібності, завжди щиро радію їхнім успіхам. Застосування на наших заняттях кращих, сучасних і ефективних методик вивчення англійської мови дає можливість дітям мимоволі запам'ятовувати і активно використовувати всі отримані знання та навички. Методика занурення в мовне середовище являє собою найбільш ефективний метод вивчення англійської мови. Мовне середовище необхідне і тоді малюки вчаться не тільки повторювати англійські слова, а й розуміти, думати і грати на англійській мові.

Майя Радченко
Логопед
Логопед-корекційний педагог з великим досвідом корекційної роботи з мовними порушеннями як:
- дислалія;
- Дизартрія;
- Загальні недорозвинення мови;
Працюю за напрямками:
- обстеження усного та письмового мовлення;
- розвиток лексичних уявлень;
- формування правильного звуковимови і введення звуків;
- розвиток дрібної і загальної моторики;
- розвиток мовного дихання;
- дислалія;
- Дизартрія;
- Загальні недорозвинення мови;
Працюю за напрямками:
- обстеження усного та письмового мовлення;
- розвиток лексичних уявлень;
- формування правильного звуковимови і введення звуків;
- розвиток дрібної і загальної моторики;
- розвиток мовного дихання;