Алла Василенко
Засновниця
Одного дня я зіткнулася з проблемою вибору садочку для власної дитини, тому було прийняте рішення створення власного дитячого простору, для гармонійного і всебічного розвитку дитини, сприяти її соціалізації і здійснити успішний перехід до шкільного життя.
Так, 4 жовтня 2015 року ми відкрили свої двері для малюків.
Мій Тимофій вже виріс і пішов до школи, але все ще з теплом згадує дитячий садочок.
Ми продовжуємо працювати над розвитком наших дітей і комфортом батьків, які шукають доброзичливий і безпечний простір для розвитку власної дитини, так, як я колись.
Так, 4 жовтня 2015 року ми відкрили свої двері для малюків.
Мій Тимофій вже виріс і пішов до школи, але все ще з теплом згадує дитячий садочок.
Ми продовжуємо працювати над розвитком наших дітей і комфортом батьків, які шукають доброзичливий і безпечний простір для розвитку власної дитини, так, як я колись.
Вікторія Мейстер
Головний Педагог, педагог з англійської мови
Робота з дітьми дає мені можливість пізнати їх чарівний світ, який я знаходжу просто дивовижним, спостерігати як дитина розкриває себе і свої творчі здібності. Дуже важливо бути не просто педагогом, а стати другом для дитини, бути щирим і відвертим. І все це відбувається в атмосфері доброзичливості і поваги до дитини.
Аліна Лавріненко
Педагог
«Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення».
Багато років працюю з дітьми та не уявляє себе в іншій професії.
У мене є своє педагогічне кредо: працювати з дітьми та для дітей.
Дитячий світ набагато цікавіший, безмежний, ніж… світ дорослого.
Кожен день бачучи радісні, веселі, допитливі очі дітей, я сама забуваю всі свої проблеми!
Адже, що може бути краще, ніж щодня повертатися в дитинство!
Ольга Мейстер
Педагог
Працюючи зі своїм маленькими учнями, навчаючи їх, розвиваючи їх здібності, завжди щиро радію їхнім успіхам. Застосування на наших заняттях кращих, сучасних і ефективних методик дає можливість дітям мимоволі запам'ятовувати і активно використовувати всі отримані знання та навички.
Ірина Яненко
Логопед
Логопед-дефектолог
Спеціалізація «Спеціальна освіта. Олегофренопедагогіка».
Спеціальність «Олігофренопедагогіка. Логопедія».
Працюю за напрямками:
- діагностика стану мовленнєвого розвитку;
- постановка, автоматизація, диференціація звуків;
- розвиток мовленнєвого дихання;
- розвиток та вдосконалення загальної, дрібної та артикуляційної моторик;
- розвиток фонетичної, лексичної, граматичної сторін мовлення;
- робота з дітьми, які мають ЗПР, РАС, РДУГ, порушення інтелектуального розвитку;
- логопедичний масаж.
Спеціалізація «Спеціальна освіта. Олегофренопедагогіка».
Спеціальність «Олігофренопедагогіка. Логопедія».
Працюю за напрямками:
- діагностика стану мовленнєвого розвитку;
- постановка, автоматизація, диференціація звуків;
- розвиток мовленнєвого дихання;
- розвиток та вдосконалення загальної, дрібної та артикуляційної моторик;
- розвиток фонетичної, лексичної, граматичної сторін мовлення;
- робота з дітьми, які мають ЗПР, РАС, РДУГ, порушення інтелектуального розвитку;
- логопедичний масаж.